Het ‘’online’’ domein van onze Sanne!
Al eens een kijkje genomen in de webshop van Lodewijkmode.nl? Of een vraag verstuurd via de chat of WhatsApp? De drijvende kracht hierachter is Sanne Rinzema, één van de leden van 'team online'.
We horen je denken "nou kom ik al 25 jaar bij Lodewijk Mode over de vloer, maar haar ken ik toch helemaal nog niet?". Vandaag wordt alles duidelijk en nemen we je mee in het online domein van onze Sanne!
Ik ben vanuit mijn studie Small Business & Retail Management bij Lodewijk Mode terecht gekomen. Dit was in eerste instantie voor een praktijk gestuurde stage binnen het online team van het bedrijf, maar ik krijg nu zelfs de kans de vergaarde kennis uit het afgelopen jaar te gebruiken voor mijn afstudeeropdracht met als onderwerp Big Data. Eigenlijk een heel grappig verhaal over hoe ik bij Lodewijk Mode terecht ben gekomen. Ik vroeg Menno, die nu mijn collega is, om advies over mijn huidige opleiding. Ik kende hem namelijk nog vanuit onze vooropleiding Hospitality and Tourism management. Nu 1,5 jaar verder geven we samen vorm aan Lodewijkmode.nl en ben ik super blij dat de spreekwoordelijke ‘puzzelstukjes’ in elkaar zijn gevallen hier in Franeker.
Een tijd geleden kregen wij een chatbericht binnen van een bezoeker op de website. Daarin werd gevraagd of wij in onze winkel ook de broeken van Meyer in een bepaalde maat verkochten. Ze zagen de broeken namelijk wel online staan, maar ze wilden graag persoonlijk advies bij het passen. Zoals jullie misschien weten verkopen we ook in de winkel Meyer broeken. Dus heb ik de klant dit verteld. Waarop de klant reageerde dat ze met een aantal uur bij ons in de winkel zouden zijn. En inderdaad, een aantal uur laten waren deze bezoekers bij ons in de winkel. Wat bleek, ze kwamen helemaal uit Limburg en wilden shoppen wel combineren met een dagje Friesland. Geslaagd en wel verlieten ze aan het einde van de dag, tevreden weer de winkel. Waar een chatfunctie op de website al niet goed voor is!
Ook het schrijven van blogs zorgt voor nieuwe bezoekers in de winkel. Afgelopen seizoen lag Cast Iron weer bij ons in de schappen, reden genoeg om hier een blog over te schrijven! Dankzij deze blog hebben we veel nieuwe bezoekers gekregen, ook mensen uit de regio die nog nooit bij ons in de winkel waren geweest. Doordat ze via onze site ontdekten dat we ook Cast Iron verkopen, brachten ze wel een bezoek aan de winkel. Ik vind het erg leuk om te horen dat de blogs worden gelezen en dat jullie hierdoor naar de winkel komen. Ook voor komend seizoen vertellen we jullie heel graag meer over de nieuwe trends en merken, dit en meer komt binnenkort online. Hou dus zeker onze blogpagina in de gaten!
Tot ziens in de winkel of online in onze webshop. Stuur me gerust een chatbericht of what’s appje als je online hulp nodig hebt!

We horen je denken "nou kom ik al 25 jaar bij Lodewijk Mode over de vloer, maar haar ken ik toch helemaal nog niet?". Vandaag wordt alles duidelijk en nemen we je mee in het online domein van onze Sanne!
Even voorstellen:
Ik ben vanuit mijn studie Small Business & Retail Management bij Lodewijk Mode terecht gekomen. Dit was in eerste instantie voor een praktijk gestuurde stage binnen het online team van het bedrijf, maar ik krijg nu zelfs de kans de vergaarde kennis uit het afgelopen jaar te gebruiken voor mijn afstudeeropdracht met als onderwerp Big Data. Eigenlijk een heel grappig verhaal over hoe ik bij Lodewijk Mode terecht ben gekomen. Ik vroeg Menno, die nu mijn collega is, om advies over mijn huidige opleiding. Ik kende hem namelijk nog vanuit onze vooropleiding Hospitality and Tourism management. Nu 1,5 jaar verder geven we samen vorm aan Lodewijkmode.nl en ben ik super blij dat de spreekwoordelijke ‘puzzelstukjes’ in elkaar zijn gevallen hier in Franeker.Wat maak je dan mee op de online afdeling?
Om jullie een beeld te geven van wat ik doe, vertel ik je graag meer over twee leuke situaties die ik afgelopen jaar heb meegemaakt.Een tijd geleden kregen wij een chatbericht binnen van een bezoeker op de website. Daarin werd gevraagd of wij in onze winkel ook de broeken van Meyer in een bepaalde maat verkochten. Ze zagen de broeken namelijk wel online staan, maar ze wilden graag persoonlijk advies bij het passen. Zoals jullie misschien weten verkopen we ook in de winkel Meyer broeken. Dus heb ik de klant dit verteld. Waarop de klant reageerde dat ze met een aantal uur bij ons in de winkel zouden zijn. En inderdaad, een aantal uur laten waren deze bezoekers bij ons in de winkel. Wat bleek, ze kwamen helemaal uit Limburg en wilden shoppen wel combineren met een dagje Friesland. Geslaagd en wel verlieten ze aan het einde van de dag, tevreden weer de winkel. Waar een chatfunctie op de website al niet goed voor is!
Ook het schrijven van blogs zorgt voor nieuwe bezoekers in de winkel. Afgelopen seizoen lag Cast Iron weer bij ons in de schappen, reden genoeg om hier een blog over te schrijven! Dankzij deze blog hebben we veel nieuwe bezoekers gekregen, ook mensen uit de regio die nog nooit bij ons in de winkel waren geweest. Doordat ze via onze site ontdekten dat we ook Cast Iron verkopen, brachten ze wel een bezoek aan de winkel. Ik vind het erg leuk om te horen dat de blogs worden gelezen en dat jullie hierdoor naar de winkel komen. Ook voor komend seizoen vertellen we jullie heel graag meer over de nieuwe trends en merken, dit en meer komt binnenkort online. Hou dus zeker onze blogpagina in de gaten!
Tot ziens in de winkel of online in onze webshop. Stuur me gerust een chatbericht of what’s appje als je online hulp nodig hebt!
