Bestellen & betalen

Bestellen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen de pakketten met PostNL. 

 Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee dagen in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.*

* Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:

  • iDeal
  • Billink
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact (Belgie) 

Waarom kan ik niet met Billink betalen?
Billink kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer.
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Billink, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen. 

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Adyen. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Adyen met Local online BV. Lodewijk Mode voor Mannen is aandeelhouder van Local online B.V.

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je een code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging per email. Hierop staat een overzicht van de door jouw bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €75 verzonden met PostNL.

Voor bestelling onder de €75 brengen wij de volgende bedragen rekening:

  • PostNL:  €3.95

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met online aankopen spaar je geen punten.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor jou gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel op service@lodewijkmode.nl of telefonisch via 0517-392144. De voorraad van de webshop wijkt af van de voorraad in de winkel.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.
Klantenservice