Naar boven

Bestellen & betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien u zich heeft bedacht, kunt u met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'naar de kassa' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay

Als u kiest voor acceptgiro, dan ontvangt u binnen twee weken na u bestelling de acceptgiro van de door u bestelde goederen. Deze dient u dan direct te betalen. Indien u artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen onder aftrek van de retourkosten van €4,50 in mindering van het totaal door u te betalen bedrag gebracht.  

Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kunt u uw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. U kunt uw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen Nederland werken wij met een aantal verschillende vervoersmaatschappijen:

Binnen Nederland

  • PostNL: Bestelling voor 21:00 uur, de volgende dag  in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.
  • DHL servicepoint: uiterlijke levertijd is vier werkdagen. U haalt uw bestelling zelf op bij het DHL point wanneer het u uitkomt

Voor België

  • B Post: Bestelling voor 21:00 uur, binnen 2 dagen  in huis
  • B Post afhaalpunt : uiterlijke levertijd is vier werkdagen. U haalt uw bestelling zelf op bij het afhaalpunt wanneer het u uit komt

Voor Duitsland

  • UPS: Bestelling voor 21:00 uur, binnen 2 dagen in huis

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
U kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €50 indien verzonden met PostNL, UPS, Bpost en DHL point.

Voor bestelling onder de €50 brengen wij de volgende bedragen rekening:

  • PostNL:  €3.95
  • UPS:  €3.95
  • Bpost:  €3.95
  • DHL point:  €2.95

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met uw online aankoop spaart u geen punten.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
U kunt uw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vult u uw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voert u vervolgens het adres in waar u het wilt laten afleveren.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor u gereserveerd als u de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen u artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in uw maat op de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel op service@lodewijkmode.nl of telefonisch via 0517-392144. De voorraad van de webshop wijkt af van de voorraad in de winkel.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.